Plain White Screen and Freezing Issues on Avaya J100 SIP Phones

evelynfreya

Neuer User
Mitglied seit
23 Nov 2024
Beiträge
1
Punkte für Reaktionen
0
Punkte
1
Hi everyone,

Plain white screen background issues have been a recurring problem with our Avaya J100 series SIP Phones. During slight network jitter, these phones often freeze and display a plain white screen, becoming unresponsive with no inbound or outbound calls. Interestingly, our older H.323 phones managed such conditions without any issues.

Recently, during routine phone system maintenance, all H.323 phones rebooted as expected, but the J100 series phones either froze completely or got stuck on the white background.

Is there a specific setting in the 46xxsettings.txt file that can be adjusted to address this issue and make the phones more resilient to minor connection disruptions? Any guidance would be greatly appreciated!
 
Holen Sie sich 3CX - völlig kostenlos!
Verbinden Sie Ihr Team und Ihre Kunden Telefonie Livechat Videokonferenzen

Gehostet oder selbst-verwaltet. Für bis zu 10 Nutzer dauerhaft kostenlos. Keine Kreditkartendetails erforderlich. Ohne Risiko testen.

3CX
Für diese E-Mail-Adresse besteht bereits ein 3CX-Konto. Sie werden zum Kundenportal weitergeleitet, wo Sie sich anmelden oder Ihr Passwort zurücksetzen können, falls Sie dieses vergessen haben.